Mina vänner <3

Det här är till mina absolut bästa vänner <3
Ni vet vilka ni är, men vet ni inte det så är ni:

Alexandra
Pontus
Viktor
Rahma
Pascaline

Ingen speciell ordning, älskar alla <3
Jo, om Pontus är här så älskar jag inte Viktor på det sättet, och till Viktor, jag älskar mina vänner.
Alla andra fattar, men killar är juh helt *lipa*.

Ni är de bästa vännerna jag ever har haft <3
Kan inte få bättre vänner <3
Ni fattar inte vad ni betyder för mig.. Men i alla fall.

Alex - Du är alltid så snäll! Vi har varit kompisar länge... Men nu är det på riktigt! Du fattar allt och jag älskar digh <3
Hoppas att du inte ändrar dig, du är redan perfekt. *Hon är min Pontus!* <3

Pontus - Du retas alltid, men jag älskar digh också... Din toapappersrulle^^ Om du läser det här så skrattar du säkert och tycker att jag är konstig, men då får du väl tycka det. Jag bryr mig inte. Du ska inte heller ändras... Möjligtvis sluta retas men i alla fall... <3

Viktor - Pontus, du håller käften - Jo, du är väl min kompis i alla fall Viktor. Även om du inte vill att jag ska kalla dig Viktor, kommer inte på något annat XD I alla fall. Vet inget speciellt som är bra hos dig XD Vill inte skriva det här men... Pontus, håll käften! Inte det utan det här: Vi är trots allt lika. Vill inte skriva det men på något konstigt sätt är vi det. Pontus, sluta flina! <3

Rahma - Du retas också förbannat mycket! Sluta med det XD Du får nog till det med Daniel.... Förlåt :P
I alla fall... Du är så himla snäll! <3 Hoppas du får sitta med Daniel! *Springa iväg*

Pascaline - Vi har så många likheter. Samma intressen. Kameran, Photoshop och hästarna. Vi har säkert mycket mer, men du måste veta att jagh älskar digh! - Pontus, var tyst! - Du fattar inte vad du betyder för mig! Hoppas inte Jonas tar upp all plats i ditt hjärta, vill ha en bit jag också *Springa allt jag orka* <3 Just det, var tyst Pontus!

Här kommer några bilder på alla, ni kommer bli förbannade men jag bryr mig inte. Det är så här ni ser ut och så ska ni alltid se ut!

Alex
Alex Nu är du förbannad, men det här är en av de bästa bilderna! <3

Pontus
Pontus Det här är en av de bästa bilderna på dig!

Viktor
Viktor Har nästan inga bilder på dig. Du kommer mörda mig när du ser det här, varsego.

Rahma
Rahma På den här bilden var du trött. Tänk vad du skrattar när du är trött! <3

Pascaline
Pascaline Jag vet att du hatar den här bilden men jag älskar den. Och jag älskar dig! <3

Nu kommer alla mina vänner vilja mörda mig, men jag hoppas ni skrattar när ni gör det.




Jag hoppas verkligen att ni ställer upp för mig, för jag kommer aldrig att svika er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0