Utedagen här^^

Just de, hade utedag i skolan idag^^ Grymt segt, fast vi hade bra kul *Hur går det ihop? Funderar..* I alla fall, jag *Såklart!*  Alex, Rahma och Pascaline fick FOTOGRAFERING! Skit kul, spec med Isak <3 Världens lärare asså^^ Iaf, uppdraget var att fotografera vinterbilder^^ Fick helt grymma bilder^^ Kolla :)

Alex^^
Sorry att den blev åt "fel" håll, orkade int ändra XD Ser kul ut vaah? XD



Alex kall
KAAAAAALLT! :O Skulle jagh aldrig göra XD Skulle ni?
 O_o

Alex

Älskar denna bilden :D Står på en snöhög bredvid bandyplan XD
Kom o tänkta på "Högt över havet" *Haha* ;P

Gräset^^


Sen min favvobild ;P Snö på flera decimeter; GRÄSPLAN AVSTÄNGD
Haha XD Jagh o Isak hade jävligt kul ;P


Hadé gött, Just de, Hjälpa mig komma på ngt ist för Viktor/Virre?
Han stör sig på att jag säger Viktor, men jag vill int säga Virre, hjälp! XD
Kallar Melinda för Lindiz och ska komma på ngt till Rahma o Pascaline o Alex också <3 Pontus har vi redan Pottan, som min lille David skrattar hur mkt som helst åt XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0