Länge sen...

Vet att det var länge sen jag skrev, och nu kommer väääldigt gamla bilder ;P
Teatern, valparna, stooora snöhögen o sånt :P <3

Jag som Rahma :P
Jag som Rahma, vargen i djungelboken :P Älskar frisyren, även om jag hade myyyyyyycket större :P
Ni som var där vet^^

Uber gölli <3
Söta vaaa? Visst e dom för söta? <3 Fick va me o fota alla ÅTTA valpar! :'D
Dom e för söta <3

Söööööt som typ somna <3
Titta på den här uber mega underbara voffsen da! Somna i mitt knä :'D

Fotogalen kusin^^
Min fotogalne kusin ;D

Fotogalne kusinens brorsa :P
Min fotogalne kusins brorsa :P

Carl vid snöööhööögen O_o
Carl vid mega stor snöhög O_o Sorry att bilden blev mörk^^


Just de, till er som int har läst de, läs inlägget före de här, very VIKTIGT! :P
Älsk på er vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0